سیاه بهار وزیر

بی‌برنامگی و بی‌تدبیری در آموزش‌و‌پرورش که معلول نگاه غلط مدیرتی در این وزارتخانه بود؛ نخستین قربانی خود را گرفت و رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری(بخوانید عزل) موافقت کرد و رضامراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان را به سرپرستی این وزارتخانه منصوب کرد.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه بی‌برنامگی و بی‌تدبیری در آموزش‌و‌پرورش که معلول نگاه غلط مدیرتی در این وزارتخانه بود؛ نخستین قربانی خود را گرفت و رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری(بخوانید عزل) موافقت کرد و رضامراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان را به سرپرستی این وزارتخانه منصوب کرد.

بی‌برنامگی و بی‌تدبیری در آموزش‌و‌پرورش که معلول نگاه غلط مدیرتی در این وزارتخانه بود؛ نخستین قربانی خود را گرفت و رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری (بخوانید عزل) موافقت کرد و رضامراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان را به سرپرستی این وزارتخانه منصوب کرد.

بیش‌از ۴۰ % کارمندان دولت در آموزش‌وپرورش مشغول کارند و بیشتر از ۹۰ درصد بودجه آموزش‌و‌پرورش هم خرج امور پرسنلی می‌شود. آنچه اکنون واضح است، آشفتگی مدیرتی آموزش‌و‌پرورش است و این وزارتخانه حتی نتوانسته است بودجه چند هزار میلیاردی‌اش را درست و بهینه صرف کند.

این وزارتخانه آن‌قدر نحیف و فشل شده است که به‌رغم فربهی ساختاری، اکنون با اجرای طرح هایی همچون رتبه‌بندی که سال‌هاست همه معلمان انتظار اجرای آن را می‌کشند، تقریباً همه معلمان را ناراضی کرده است!

متأسفانه نحوه رتبه‌بندی به گونه‌ای پیش رفته که عمده معلمان نسبت به رتبه‌ای که برایشان ثبت شده‌است، گلایه دارند و می‌گویند که در ارزیابی سوابق و مدارکشان، حق و ناحق شده‌است. این موضوع در نهایت هم باعث شد وزیر آموزش و پرورش از سمتش استعفا دهد.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند