نتیجه سو تدبیر

با حذف شدن استقلال از حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا این روزها ابهامات و سوالات زیادی در ذهن هواداران فوتبال به‌خصوص استقلالی‌ها ایجاد شده و قرار گرفتن نام استقلال در کنار نام تیم‌های قعرنشین لیگ برتر و دسته اولی بود تا نشان بدهد کار از بیخ در این باشگاه ایراد دارد.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه با حذف شدن استقلال از حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا این روزها ابهامات و سوالات زیادی در ذهن هواداران فوتبال به‌خصوص استقلالی‌ها ایجاد شده و قرار گرفتن نام استقلال در کنار نام تیم‌های قعرنشین لیگ برتر و دسته اولی بود تا نشان بدهد کار از بیخ در این باشگاه ایراد دارد.

با حذف شدن استقلال از حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا این روزها ابهامات و سوالات زیادی در ذهن هواداران فوتبال به‌خصوص استقلالی‌ها ایجاد شده و  قرار گرفتن نام استقلال در کنار نام تیم‌های قعرنشین لیگ برتر و دسته اولی بود تا نشان بدهد کار از بیخ در این باشگاه ایراد دارد.

هر چند با تغییراتی که در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در فدراسیون فوتبال از مرداد ماه سال گذشته به‌وجود آمد، اعضای این کمیته در جلسات متناوبی چندین مرتبه هشدارهای لازم را به مدیران وقت باشگاه استقلال دادند تا اتفاقات امروز ایجاد نشود.

در آخرین نامه فدراسیون فوتبال هم نیز این توصیه صورت می‌گیرد که از آنجایی که در تعطیلات عید برخی امور بانکی نیز تعطیل می‌شوند این اقدام تا پایان سال انجام شده و به سال جدید موکول نشود.

بنابراین از دوران آجورلو تا مدیریت بعدی و حتی شخص وزیر ورزش، همه و همه از این روزها و اینکه چه بلایی قرار است بر سر استقلال بیاید اطلاع لازم را داشتند و هیچکس نمی‌تواند حالا بگوید که ددلاین بارگذاری مدارک مالی قابل تمدید بوده یا از قضیه خبر نداشته است چرا که بارها نیز ای قضیه به آن ها گوشزد شده بود

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند