دردسرهای عظیم فوتبالی

دردسرهای عظیم فوتبالی

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه دردسرهای عظیم فوتبالی

  1. علی‌رغم وعده و وعیدهای پرشمار دولتمردان دوازدهم مبنی بر واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی درنهایت عمر این دولت هم به پایان رسید تا یکی دیگر از وعده‌های فوتبالی آن‌ها همچنان تحقق‌نیافته باقی بماند.
  2. ۲۵ آذرماه سال ۱۳۹۷ بود که مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش دولت روحانی اعلام کرد که پیشنهاد این وزارتخانه مبنی بر واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس پس از تأیید رئیس‌جمهور و بعد از طی‌کردن مراحل کارشناسی در کمیسیون اقتصادی به تأیید هیات دولت رسیده است.
  3. در ارتباط با این موضوع هم سازمان خصوصی‌سازی در روزهای پایانی سال ۹۷ اعلام کرده بود این دو باشگاه توسط کارشناسان قیمت‌گذاری شده و قرار است در اولین فرصت در سال ۱۳۹۸ جلسه هیأت واگذاری برگزار و این قیمت در این جلسه تأیید یا رد شود.
  4. ورود سهام سرخابی‌ها به بازار سرمایه اما تا پایان سال ۹۸ نیز همچنان محقق نشد و مسئولان امر از عرضه اولیه سهام این دو تیم تا پایان نیمه نخست سال ۹۹ خبر دادند، اما نه‌تنها نیمه نخست بلکه در نیمه دوم سال گذشته نیز، وعده‌های داده شده محقق نشد.
  5. وعده واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی اما به همین‌جا ختم نشد و مجدداً چند مرتبه از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام شد که نهایتاً تا قبل از پایان دولت روحانی، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی خواهند شد.
  6. بدهی‌های کلان باشگاه‌ها، عدم پرداخت طلب باشگاه‌ها توسط AFC به بهانه تحریم و عدم تحقق وعده‌ها موجب شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم به تعلیق سرخابی‌های پر طرف‌دار دهد
  7. اما حالا پرونده سرخابی‌ها روی میز دولت جدید است. باید دید تا کی دردسرهای واگذاری سرخابی‌های پایتخت پایان می‌یابد.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند