موازنه وحشت

واکاوی انهدام پایگاه سرّی افسران موساد

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه واکاوی انهدام پایگاه سرّی افسران موساد

سپاه پاسداران بامداد امروز «پایگاه سرّی افسران موساد» در اربیل را هدف حمله موشکی قرار داد. فعالیت این پایگاه ذیل چتر امنیتی ارتش آمریکا بود. ساعت و دقیقه عملیات بالستیکی علیه پایگاه مشترک اسرائیل گویای همه ماجراست: ۱:۲۰ دقیقه بامداد.
ضربه کاری بود. این را از اعزام آمبولانس هوایی ارتش آمریکا از پایگاه «رامشتاین» آلمان به پایگاه «اربیل» عراق می‌توان دریافت. العالم نوشت: «در این عملیات موشکی چند افسر موساد کشته شده‌اند و کل ساختمان مقر موساد بصورت دقیق هدف قرار گرفت.»
مسیر پروازی یک فروند هواپیمای C17 آمریکا (هواپیما آمبولانس) از رامشتاین به اربیل
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در بیانیه‌ای پیرامون این حمله موشکی اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
عملیات شب گذشته، پاسخ ایران به جنایت چند وقت اخیر رژیم صهیونیستی بود. ارتش رژیم صیهونیستی روز دوشنبه دو تن از افسران نیروی هوافضای ایران را طی یک حمله موشکی به حومه شهر دمشق به شهادت رساند.

این اولین گستاخی صهیونیست‌ها در سوریه پس از حمله به پایگاه هوایی تیاس (T-4) بود. در حمله به پایگاه T-4، دو فروند جنگنده F-۱۵ اسرائیل روز ۲۰ فروردین ۹۷ به پایگاه مذکور حمله کردند و طی آن ۷ تن از افسران سپاه پاسداران به شهادت رساندند.
پایگاه T-4 مقر مشترک افسران سپاه و نیروهای ارتش سوریه بود. اسرائیل گمان می‌کرد که ایران در دوران ترامپ جرات پاسخ ندارد. ولی نیروی قدس دقیقاً یک ماه بعد در عملیات «خانه پوشالی» پایگاه نظامی-جاسوسی اسرائیل را در منطقه جولان اشغالی کوبید.
سیدرضا صدرالحسینی البته معتقد است عملیات دیشب در پاسخ به اقداماتی بود که چندوقت قبل رژیم صهیونیستی از مناطق کرد نشین انجام داده بود.
اخباری که امروز از آذربایجان غربی منتشر شد نیز حاکی از برنامه‌ریزی‌های گسترده صهیونیست‌ها علیه ایران بوده است.
جزئیات ضربات سنگین سربازان گمنام امام‌زمان(عج) به بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در آذربایجان‌غربی را (اینجا) بخوانید.
به هر حال خط قرمز ایران تعیین شده است: هدف قرار دادن ایرانی معادل هلاکت صهونیست‌هاست؛ این یعنی موازنه وحشت.
سعدالله زارعی می‌گوید: رژیم اسرائیل از طریق فرانسه و روسیه به تهران پیام داد که دیگر دست به اقدام نظامی علیه نیروهای ایرانی مستقر در سوریه نخواهد زد. از این تاریخ به بعد، هدف حملات ارتش اسرائیل درخاک سوریه پایگاه‌های ارتش سوریه بود که مسئول پاسخ آن دمشق است.
اسرائیل از ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ جرات نکرد ایرانی‌ها را در سوریه هدف قرار دهد! لذا به نظر می‌رسد که شهادت ۲ ایرانی به دست ارتش اسرائیل با چراغ سبز واشنگتن صورت گرفته است.
روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد که دو محموله نفتی ایران به ارزش ۳۸ میلیون دلار از سوی آمریکا غارت و در «هیوستون» و «باهاما» تخلیه شد! آن هم در شرایطی که مذاکرات وین به نقطه حساسی رسیده است. توقیف کشتی‌ها به اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹) برمی‌گردد.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند