عملیات مُسکیتو

برخی از این سلبریتی‌ها در مقابله با نظام و انقلاب تند و بی‌پروا نبودند، ولی در دو سه سال اخیر ساختارشکن و بسیار بی‌پروا شده‌اند.متن توییت علی کریمی بی شک نشان دهنده ارتباط وی با عناصر ضد نظام است

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه برخی از این سلبریتی‌ها در مقابله با نظام و انقلاب تند و بی‌پروا نبودند، ولی در دو سه سال اخیر ساختارشکن و بسیار بی‌پروا شده‌اند.متن توییت علی کریمی بی شک نشان دهنده ارتباط وی با عناصر ضد نظام است

میزان دستمزد طول عمر یک استاد دانشگاه در ایران، به طور متوسط، از قرارداد یک ساله یک بازیکن یا مربی فوتبال مثل علی کریمی بسیار کمتر است. اما، این مختص ایران نیست، در همه دنیا وضع همین است.

درآمد سالیانه یک استاد در انگلستان، حدود 45 هزار پوند است. میانگین درآمد یک بازیکن فوتبال در  لیگ جزیره، 50 هزار پوند در هفته، یا به عبارت دیگر 2 میلیون و 700هزار پوند در سال است! در انگلستان هم اگر کسی دنبال توپ بدود، وضعیت مالی بهتری دارد تا اینکه دنبال کتاب بدود!

نه تنها نظام های مالی به سلبریتی ها بها می دهد بلکه سایت ویکی پدیا هم به سلبریتی جماعت، بها زیادی می دهد! مثلا صفحه روانشناس مشهور بروس فردریک اسکینر، به ۵۹ زبان ترجمه شده، و صفحه لیونل مسی به ۱۵۴ زبان! یا در شخصیت های داخلی خودمان، صفحه ویکی پدیا علی کریمی، ۳۴ زبان دارد و صفحه پروفسور سمیعی ۱۱ زبان منتشرشده است.

ابن سینا با آن ابهت، ۱۳۹ زبان را به خود اختصاص داده، یعنی از جناب مسی و رونالدو کمتر!
خب، سوال از ویکی پدیای صهیونیستی: لیونل مسی چه خدمتی به بشریت کرده است؟ این تبلیغ برای سلبریتی ها بی دلیل نیست؟

آلکساندر دو مرانش، رییس سرویس اطلاعات خارجی فرانسه در دیداری با رئیس جمهور آمریکا، جهت مقابله کم هزینه با دشمنان به او اینگونه پیشنهاد میکند:«جناب اقای ریگان به دلیل اینکه ما نمی توانیم یک میلیون نفر نیروی اعزامی به افغانستان روانه کنیم پیشنهاد می کنم آن چه را که من عملیات مسکیتو (پشه مالاریا) نامیده ام، شروع کنیم»

رونالد ریگان:

«چرا مسکیتو؟ این پروژه چه معنایی دارد؟»

رییس اطلاعات فرانسه در ادامه می گوید:«پشه مالاریا نمی تواند خرس را بکشد ولی می تواند آن قدر او را آزار دهد که دیگر نتواند بخوابد، دیگر نمیتواند چیزی بخورد و از آن همه وز وز و نیش زدن، گیج می شود!.... ما می توانیم از چنین تصور و تمثیلی بهره ببریم و شاید بتوانیم در افغانستان کاری انجام دهیم»

زمانی که به یک دشمن قوی برخورد می شود عملیات مسکیتو، اجرا می شود و با اختلال سیستم محاسباتی وی، بدنبال واکنش های حساب نشده و هزینه ساز هستند. امروزه ابزارهای اجرای عملیات مسکیتو سلبریتی ها هستند. وجه تمایز پیج شبکه های معاند در این اغتشاش در موارد مشابه مانور زیاد روی مواضع سلبریتی ها می باشد.

پیج شبکه منوتو را حتما یه سر بزنید!

این افراد با کسب مقبولیت حداقلی در جامعه بدنبال این هستند تا اکثریت جوامع را رفته رفته به سمت خود بکشانند و قستمی از جامعه را دچار اختلال کنند. توییت علی کریمی بی شک نشان دهنده ارتباط وی با عناصر ضد نظام است و به عنوان یک بازو مسکیتو بدنبال ایجاداختلال هستند اما نمی دانند این پلنگ قوی دیگر آسیب نخواهد دید.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند