شرِ محبوب

یک واقعیت در رسانه وجود دارد که شخصیت های منفی محبوب ترند. بنابراین برخی رسانه ها پیام های شان را روی شخصیت منفی متمرکز می کنند چون می دانند با وجود اینکه نقاط منفی دارد تاثیرگذاری بیشتری ایجاد می کنند.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه یک واقعیت در رسانه وجود دارد که شخصیت های منفی محبوب ترند. بنابراین برخی رسانه ها پیام های شان را روی شخصیت منفی متمرکز می کنند چون می دانند با وجود اینکه نقاط منفی دارد تاثیرگذاری بیشتری ایجاد می کنند.

یک واقعیت در رسانه وجود دارد که شخصیت های منفی محبوب ترند. بنابراین برخی رسانه ها  پیام های شان را روی شخصیت منفی متمرکز می کنند، چون می دانند با وجود اینکه نقاط منفی دارد تاثیرگذاری بیشتری ایجاد می کنند.

گروهک منافقین که از منفورترین گروه ضد انقلاب است. اما مراسم آنها روی آنتن رسانه های بیگانه پخش می شود. دیگر گروه ها هم می دانند اینها طرفدارانی در ایران ندارند، اما دقیقا از همین شیوه استفاده می شود، به این شگرد اصطلاحا ” شر محبوب “ می گویند.

استفاده از این شگردها در فعالیت رسانه ‌های بیگانه امری مسبوق است و عمدتا برای تغییر ذهن مخاطب فارسی زبان هر روز بیشتر می ‌شود. بنابراین رسانه ‌ها تلاش می کنند مطابق اهدافی که دارند در این فرآیند دخالت کنند. ایجاد، تغییر یا تقویت باورها، از کارکردهای رسانه ها در همراه سازی مخاطبان است.

وقتی صحبت از علوم شناختی می شود از یکی از عالی‌ترین، پیشرفته‌ترین و حساس‌ترین علوم برای در اختیار گرفتن مدیریت و تغییر ذهن انجام می شود، به طوری که در این فرآیند به سراغ تغییر ِژنُم باورها و دیدگاه‌ها نه خودِ باورها و دیدگاه‌ها رفته می شود برای همین فرآیند علوم شناختی فرآیند صددرصد نتیجه‌بخش است

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند