دعوا در بهشت!

دعوا در بهشت!

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه دعوا در بهشت!

  1. بازگرداندن وحدت به یک ملت خشمگین و چند پاره یکی از محورهای اصلی مبارزات انتخاباتی جو بایدن  بود که طبق گزارش ها بعد از 12 ماه  از دولت بایدن، اوضاع به هیچ عنوان بهتر نشده است.
  2. طبق  گزارش های رسمی، رویکرد به اصطلاح ضد تروریسم آمریکا با ورود به سال ۲۰۲۲ با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود و چشم انداز پیچیده‌تر و خطرناک تری را در مقابل خود می‌بیند.
  3. شورش ۶ ژانویه 2021 فارغ از همه اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در شهرهای آمریکا، همه چیز را تغییر داد و فراگیری افراط گرایی خشونت آمیز راستگرایی را در آمریکا مجددا برجسته کرد.
  4. واشنگتن پست هم فراگیری افراط‌گرایی خشونت‌آمیز را تکان‌دهنده دانسته و گفته است که تعداد توطئه‌ها و قتل‌های با انگیزه‌های نژادپرستی توسط سفیدپوستان،افزایش جدی یافته است.
  5. نظرسنجی اخیر مشترک «یوگاو/ اکونومیست» کنگره آمریکا، نشانگر این واقعیت است که بیش از نیمی از شهروندان آمریکایی، نژادپرستی و افراطی گری فراگیر را تهدیدی جدی علیه این کشور می دانند.
  6. در حقیقت این گزارش می گوید: تبدیل و پایمال شدن آزادی‌های مدنی در آمریکا که زمانی "تصورش" هم غیرممکن بود، امروز به یک "واقعیت" تبدیل شده است.
  7. اتفاقات سال 2021 آمریکا علامت هشداری است مبنی بر اینکه روایت "شورش و نژادپرستی داخلی" در آمریکا، از کنترل خارج شده است و در آستانه ی افراط گرایی داخلی و خشونت فراگیر قرار دارد.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند