تشکر تشکر

تصمیماتی که مسئولان برگزارکننده جام‌جهانی ۲۰۲۲ در مورد فضای ورزشگاه ها گرفتند با تمجید از سوی تماشاگران زن همراه شده است. آنها تاکید کردند در این کشور مسلمان احساس امنیت بیشتری داشتند.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه تصمیماتی که مسئولان برگزارکننده جام‌جهانی ۲۰۲۲ در مورد فضای ورزشگاه ها گرفتند با تمجید از سوی تماشاگران زن همراه شده است. آنها تاکید کردند در این کشور مسلمان احساس امنیت بیشتری داشتند.

بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی در حالی در قطر برگزار شد که میزبان این دوره از مسابقات مصرف مشروبات الکلی در ورزشگاه را ممنوع و قوانین دیگری را هم وضع کرد که حالا تماشاگران از آنها راضی هستند و به عنوان تصمیماتی درست از آن یاد می‌کنند.

یکی از مواردی که در گزارش روزنامه بریتانیایی تایمز به آن پرداخته شده، امنیت زنان در ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات فوتبال است که در این گزارش تاکید شده فضای ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی از ورزشگاه‌های محل برگزاری لیگ برتر انگلیس مناسب‌تر و امن تر است.

در این گزارش عنوان شده برای اولین بار جام جهانی فوتبال در سرزمین‌های عربی برگزار و باعث شد که مجموعه‌ای از نگرش‌ها و کلیشه‌هایی - به ویژه آنهایی که با زنان مرتبط هستند - را که رسانه‌های غربی همیشه علیه مردم عرب ترویج می‌کردند تغییر یابد.

روزنامه بریتانیایی تایمز در گزارشی به نقل از گروهی از هواداران زن انگلیسی که برای تشویق تیم ملی کشورشان به دوحه آمده اند، نوشت که آنها مورد آزار و اذیت قرار نگرفته اند و جلوگیری از مصرف مشروبات الکلی در طول مسابقات عالی بود

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند