ایران تکه پاره

یک فایل صوتی مهم لو رفته از خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی به‌نحو بی‌پرده‌ای آشکار می‌کند که چگونه آشوب‌طلبان و رسانه‌های آن‌ها هدف تجزیه و تکه‌پاره کردن ایران را دنبال می‌کنند.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه یک فایل صوتی مهم لو رفته از خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی به‌نحو بی‌پرده‌ای آشکار می‌کند که چگونه آشوب‌طلبان و رسانه‌های آن‌ها هدف تجزیه و تکه‌پاره کردن ایران را دنبال می‌کنند.

در روزهای گذشته یک فایل صوتی از صحبت‌های «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی‌بی‌سی منتشر شد که در آن به‌نحوی بی‌پرده از تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر داده بود و گفته بود پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه ایران است!

خانم رحیم پور در این فایل صوتی مشخصاً خبر می‌دهد که به رسانه سعودی ایران اینترنشنال ابلاغ شده است که فقط با رهبران احزاب {تجزیه‌طلب} گفت‌وگو و به آنها تریبون داده شود!

در هفته‌های گذشته اما تریبون ایران اینترنشنال دائم در اختیار رهبرانی از احزاب تجزیه‌طلب کرد، عرب و بلوچ قرار داشت به‌طوری که در بیست روز اول آشوب‌ها بیش از 20 چهره تجزیه‌طلب جمعاً 50 بار در این رسانه مصاحبه کرده بودند!

بعد از انتشار فایل صوتی رعنا رحیم‌پور خبرنگار بی‌بی‌سی، که گفته بود «به اینترنشنال ابلاغ شده فقط با سران احزاب تجزیه طلب گفت‌وگو کنند»، این شبکه سعودی تلاش کرد تا از خود رفع اتهام کند اما نکته جالب این واکنش جایی است که این رسانه دوباره تریبونش را در اختیار همان سران احزاب تجزیه‌طلب قرار داده است.

روزنامه گاردین در سال 1397 در گزارشی نوشته بود عربستان سعودی بودجه هنگفت 250 میلیون دلاری شبکه ایران اینترنشنال را تأمین می‌کند.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند