از شادی تا ماریا

از شادی تا ماریا

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه از شادی تا ماریا

تصاویر اسناد با یک زاویه کج و البته یکسان، آن هم از روی مانیتور، که ماریا معلوف عادت دارد آن را ضمیمه انتشار خبرهای جنجالی خود کند. در ماریا بیشتر بدانیم ؟

ماریا معلوف،  مجری لبنانی، کسی است که اولین بار، خبر دروغ کمک ۲ میلیون دلاری زینب سلیمانی به ازدواج لبنانی ها را منتشر می کند.

 

فردی که گرایشات ناسیونالیستی عربی و البته عجیب و غریبش در حمله به مقاومت مشهور  است و سابقه اخبار جعلی و فیک او،  علیه ایران و حزب الله به سال ها قبل برمیگردد.

 العالم گزارش های زیادی در  خصوص خبرهای فیک و جعلی معلوم منتشر کرده و رسانه ها و کاربران فضای مجازی  بارها توییت ها و مواضع دروغ های او را افشا کرده اند.

 

ضدایرانی ترین چهره رسانه ای لبنان، ه با منافقین خلق که خالق قتل های  مهندسی  اند؛ ارتباط عمیق دارد و در میتینگ های مریم رجوی حضوری فعال دارد.

ماريا معلوف اخیرا با شبکه اسرائیلی کان مصاحبه کرد و علاوه بر حمله به حزب ا... ، از اسرائیل هم

حمایت میکند که با واکنش منفی مردم و مقامات لبنان مواجه می شود.

 

این سندی است که تحت عنوان حزب الله لبنان توسط ماريا ملعوف و برخی رسانه های عربی فارسی منتشر شده است.سندی که از همان ابتدا، موجب تمسخر کاربران قرار گرفته است.

کاربران زیادی عنوان کرده اند، حزب الله در سربرگ هایش نمی نویسد "حركة المقاومة الإسلامية"   مینویسد  "المقاومة الإسلامية"  

 

در ایران نیز ، شادی شایان فر کارمند صدا و سیما، در فضای مجازی جنجال آفرید و صدا و سیما را به صدور بیانیه در خصوص محکومیت و  رد این مساله واداشت.

در مقابل خانواده و بنیاد حاج قاسم با ارسال نامه ای خواهان عدم برخورد با شادی شده اند. در این نامه آمده است؛ تمام دختران ایران، دختران حاج قاسم هستند...

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند