دسته : برخط (144 مطلب)

چرا مرگ بر آمریکا

روز شمار جنایت های آمریکا علیه ملت ایران

چرا واکسن فخرا وارد چرخه واکسیناسیون نشده است؟

مدیر پروژه واکسن کرونای فخرا با بیان اینکه ایمنی زایی واکسن فخرا 94 درصد است، گفت: وزارت بهداشت به ما قول خرید 1.5 میلیون واکسن را داد اما به این قول عمل نکرده است و ما دربلاتکلیفی قرار داریم.

واکسن‌های خارجی را پیش‌خرید می‌کنیم اما داخلی‌ها را نه!

واکسن کرونا در تمام دنیا در شرایط رقابتی وارد بازار مصرف شد و اصل حمایت از واکسن‌سازها در چنین رقابتی، می‌توانست فرصت بزرگی را برای واکسن‌سازهای هر کشور ایجاد کند.

چرا حملات داعش در افغانستان افزایش یافت

طالبان می‌توانند برای ایجاد اطمینان و اعتمادسازی، امنیت مراکز شیعه را به خود شیعیان بسپارند و نیروهای طالبان، کمک‌کننده و پشتیبان باشند.

افغانستان را چگونه باید دید؟

فقدان یک دولت مرکزی با الگوی دولت-ملت که درون افغانستان و در ارتباط با اقوام مختلف بتواند اعمال حاکمیت کند و از ابزار اقتدار مشروع استفاده کند، به‌همراه تکثر اقوام که در مناطق مرزی این کشور برای همسایگان هم مشکلاتی را ایجاد کرده است، باعث شده کشورهایی که در افغانستان منافع کوتاه‌مدت یا بلندمدت دارند درکنار همسایگان این کشور از خلأ قدرت مرکزی استفاده کرده و در امور داخلی افغانستان و مشکلات قومی آن ورود کنند.

واکسن ها را روحانی خریده یا رئیسی؟

چه کسی واکسن‌ها را خریده است.

چرا می‌گوئیم دفاع مقدس

به عبث نبود که کسانی با ترک مدرسه سالها، دار خود را بردوش می‌کشیدند تا به منزلگه توحید برسند. همین روحیات تکرار ناشدنی بود که جنگ را به یک مکتب تبدیل نمود و از درون خون و خمپاره حیاتی دوباره به اسلام و ایران بخشیده شد.

چرا می‌گوییم پیروزی ما در جنگ معجزه بود؟

کشور هایی که در دوران جنگ تحمیلی حامی صدام بودند

مزیت‌های عضویت ایران در شانگهای

سازمان همکاری شانگهای فعالیت خود را پیش از تأسیس رسمی در سال 2001 در واکنش به شرایط و تحولات افغانستان آغاز کرد و از این منظر، ماهیتاً یک سازمان منطقه‌ای امنیتی محسوب می‌شود.