هری پاتر هم جنسگرا

هری پاتر هم جنسگرا

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه هری پاتر هم جنسگرا

  1. جوآن رولینگ چه می کند؟
  2. اولین قسمت از فیلم‌های سینمایی هری‌پاتر در کریسمس سال 2002 روی پرده سینما رفت. فیلمی که شخصیتهای  با میلیون ها طرفدار، از تاثیرگذارترین کارکترهای سینمایی دوران معاصر است.
  3. شهرت هری‌پاتر اما به قبل از اکران فیلمش بازمیگردد، طرفداران این فیلم سینمایی او را پیشتر از کتاب‌های جی کی رولینگ می‌‍شناختند.
  4. با آغاز سال نوی میلادی، رویداد 20 سالگی فیلم سینمایی هری‌پاتر، با یک حاشیه مهم برگزار شد؛ همه چهره‌‎های مهم این قصه بودند به جز خالق اصلی هری‌پاتر!  یعنی جوآن رولینگ.
  5. اما، آنسوی ماجرا چه بود؟ 2 سال پیش، در سال 2019 ، مایا فورستر، یک زن انگلیسی به دلیل اندیشه های ضدهمجنسگرایی،از محل کارش اخراج شد.
  6.  رولینگ هم‌زمان با انتشار این خبر در توئیتی از این زن انگلیسی حمایت کرده بود.حمایتی که باعث خشم طرفداران این گرایش‌ها شد.
  7. جریان سینمایی غربی مدتی است حمایت از افراد تراجنسیتی و همجنسباز را شروع کرده و اسکار در قوانین جدیدش اعلام کرده این افراد باید نمایندگانی در این فستیوال داشته باشند
  8. حالا این جریان در تلویزیون اینترنتی HBO Max در رویداد 20 سالگی هری پاتر ،رولینگ را به دلیل مخالفت ضمنی با این گرایش همجنس گرایانه، حذف کرده است.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند