No smocking

استعمال دخانیات یا به عبارت ساده‌تر کشیدن سیگار توسط بازیگران، از گذشته‌های دور در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی چه خارجی و چه داخلی مرسوم بوده است. اما با این حال رشد افراد سیگاری سینمای نمایش خانگی به یک معضل اجتماعی بدل شده است به طوری که آثار مخرب آن نوجوانان را تحت تاثیر قرار داده است

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه استعمال دخانیات یا به عبارت ساده‌تر کشیدن سیگار توسط بازیگران، از گذشته‌های دور در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی چه خارجی و چه داخلی مرسوم بوده است. اما با این حال رشد افراد سیگاری سینمای نمایش خانگی به یک معضل اجتماعی بدل شده است به طوری که آثار مخرب آن نوجوانان را تحت تاثیر قرار داده است

استعمال دخانیات یا به عبارت ساده‌تر کشیدن سیگار توسط بازیگران، از گذشته‌های دور در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی چه خارجی و چه داخلی مرسوم بوده است.

در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های داخلی هم اگر استعمال دخانیاتی وجود داشت این کار را نقش‌های منفی فیلم (نظیر دزدها، ساواکی‌ها، قاچاقچی‌ها و در فیلم‌های دوران دفاع مقدس افسران عراقی) انجام می‌دادند.

در فیلم‌ها و اخیرا در سریال‌های نمایش خانگی همه بازیگران اعم از نقش‌های مثبت، منفی، خانم، آقا، جوان، میانسال و یا پیر در هر موقعیتی (لوکیشن) از فیلم مشغول پک زدن به سیگار هستند!

آقایان و خانم‌های کارگردان و بازیگر، بسیاری از بینندگان فیلم‌ها و سریال‌های شماجوانان و نوجوانان هستند. نحوه ایفای نقش شما روی این جوانان و نوجوانان تاثیر دارد. پس لطفا به خاطر سلامتی خودتان و سلامتی بییندگان و طرفدارانتان سیگار نکشید.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند