نزده خوردی ؟!

نزده خوردی ؟!

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه نزده خوردی ؟!

1. انتشار ویدئویی که در آن پورمحمدی، فرماندار رفسنجان در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد انتقال آب او را تهدید به زدن میکند، انتقادات زیادی را درپی داشت.
2. یک روز بعد از انتشار این ویدئو در فضای مجازی در واکنش به مطالبه افکار عمومی مبنی بر عزل فرماندار رفسنجان، پورمحمدی توسط علی زینی‌وند، استاندار کرمان عزل شد.
3. بعد از عزل پورمحمدی محتوایی از یک حساب توییتری منتسب به استاندار کرمان منتشر شد مبنی بر اینکه فرماندار رفسنجان عزل نشده و صرفا 10 روز تعلیق شده است.
4. این خبر بلافاصله تکذیب شد. روابط‌عمومی استانداری کرمان ضمن جعلی دانستن این حساب تویتری عزل پورمحمدی را قطعی دانسته و از انتساب سرپرست جدید فرمانداری خبر داد.
5. اخبار جعلی برای از بین بردن شیرینی پاسخگویی مسئولین درحالی از سوی برخی رسانه‌های منتسب به جریانات سیاسی باز نشر میشود که در موارد مشابه چنین رویکردی را نداشتند.
6. پرت کردن میکروفون و پفیوز خواندن منتقدان، برخی از واکنش‌های مسئولین دولت روحانی به خبرنگاران است که هیچ وقت تا این حد مورد انتقاد این رسانه‌ها قرار نگرفته است.
7. حالا که دولت روحانی بر سر کار نیست رسانه های هم سو با آن با تولید فیک نیوز باز هم نمی خواهند مردم اندکی طعم پاسخگویی را بچشند.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند