ذوالفنونی به نام علی عسگری

ذوالفنونی به نام علی عسگری

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه ذوالفنونی به نام علی عسگری

در حالی که ریاست علی عسگری در صدا و سیما، پر حاشیه تمام شده بود، خبر انتصابش در ثروتمند ترین شرکت پتروشیمی کشور، باز حاشیه ساز شده است.

علی عسگری در کوران مدیریت خود آنچنان که باید، نتوانست سکان هدایت رسانه ملی را به دست بگیرد. انتصاب های پر حاشیه و ضعف های مدیریتی وی نیز علتی بر عدم تمدید حکم پنج ساله ی وی از سوی رهبر انقلاب شد تا وی تنها مدیری باشد که به مدت یک دوره عهده دار اداره ی رسانه ی ملی باشد

علی‌عسکری دارای کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه پلی تکنیک ، ارشد مدیریت از دانشگاه تهران و دکتری مهندسی صنایع - سیستم و بهره‌وری از دانشگاه علم و صنعت است

از جمله اقدامات انجام شده او می‌توان به راه اندازی تلویزیون دیجیتال و انتقال فناوری تلویزیونی از آنالوگ به دیجیتال اشاره کرد.

سوابق علمی و اجرایی آقای علی عسگری نشان می‌دهد وی هیچ ارتباط و سابقه ی مدیریتی تاکنون با حوزه پتروشیمی نداشته است.

برخی کاربران می گویند، شخص علی عسگری مهم نیست باید دید چه گروهی با فشار خود، از دولت سهم خواهی کرده و برخی دیگر می گویند در مدیریت های کلان، تخصص لازم نیست و انتصابش بجاست.

عده ای دیگر به طنز می گویند این که، علی عسگری بعد از ریاست صدا و سیما، ناگهان رئیس بزرگ ترین هلدینگ پتروشیمی کشور شده، همان قانون پایستگی مسئولیت است که بر گرفته از قانون پایستگی انرژیست.

یکی از روسای پیشین صدا وسیما نیز در توئیتی کنایه آمیز گفته؛ او نه نقشه راهبردی داشته و نه پیوست های حکم رهبری را عملی کرده است.

حالا باید دید که پشت پرده ی انتصاب علی عسگری بر بزرگ ترین و ثروتمند ترین شرکت پتروشیمی کشور با وجود حجم عظیم از انتقادات چیست؟ نظر شما چیست ؟

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند