ماجرای یک کمپین

ماجرای یک کمپین

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه ماجرای یک کمپین

  1. تصویری جعلی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد که نشان می داد، خبرگزاری فارس، کمیپن مربوط به برخورد با سخنان تفرقه‌افکن امام جمعه اهل سنت آزادشهر را از خروجی خود حذف کرده است.

 

  1. در حالی که این کمپین حذف نشده و بیش از 14 هزار نفر در آن شرکت کرده اند و خواهان برخورد با سخنان تفرقه افکنانه یک مولوی اهل سنت به علت توهین به اهل بیت و ائمه اطهار بودند.

 

  1. قضیه این است که مولوی گرگیج در نماز جمعه اهل سنت در 21 آذرماه در سخنانی عجیب و شرم آور، اعتبار ائمه اطهار را زیر سئوال می برد و موجی از اعتراضات به این حرکت ناشایست و موهن، رخ می دهد.

 

  1. بخش های نخبگانی اهل تسنن و مولوی های اهل سنت این اقدام موهن گرگیج را محکوم ک و بیانیه می دهد و خود او نیز نسبت به آنچه سوءبرداشت از صحبت هایش می داند، عذرخواهی می کند.

 

  1. در این بین، جریان رسانه ای ایران ستیز، پس از ناکامی در اختلاف افکنی بین چهارمحالی ها و اصفهانی ها، و البته یزدی ها و خوزستانی ها با اصفهانی ها ، این بار آتش تفرقه را به سمت شیعه و سنی سرایت دهند.

 

  1. بی بی سی و ایران اینترنشنال در یک سکوت معنادار، از این قضیه عبور می کنند تا یار سوم آنها یعنی شبکه های تفرقه افکن جریان موسوم به شیرازی، به این بهانه آتش بیار معرکه جدید تفرقه افکنی شوند.

 

  1. جریان رسانه ای عربی و ضدایرانی، که هر بار با یک ترفند شناختی، مخاطبان خود را صید می کند این بار نیز بنادارد از یک مطالبه قانونی و به حق، بستری برای بحران آفرینی خلق کند.

 

  1. از هر سو بنگریم، به وحدت در مقوله تفاوت مذهبی،  به عنوان پیشران پیشرفت کشور می رسیم و ضرورت این مهم احساس می شود که نیازمند شدت عمل قانونی در برخورد با عناصر تفرقه افکن خواهیم بود.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند