مستور انقلاب

مستور برای بسیاری از علاقه‌مندان به ادبیات ایران، نویسنده‌ای مهم به شمار می‌رود. نویسنده ای که با اثر «روی ماه خداوند را ببوس» جایزه جشنواره‌ی قلم زرین رمان را در سال ۱۳۸۱ را کسب کرد و نامش را به عنوان نویسنده‌ای توانمند بین خوانندگان ایرانی جا انداخت.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه مستور برای بسیاری از علاقه‌مندان به ادبیات ایران، نویسنده‌ای مهم به شمار می‌رود. نویسنده ای که با اثر «روی ماه خداوند را ببوس» جایزه جشنواره‌ی قلم زرین رمان را در سال ۱۳۸۱ را کسب کرد و نامش را به عنوان نویسنده‌ای توانمند بین خوانندگان ایرانی جا انداخت.

مصطفی مستور برای بسیاری از علاقه‌مندان به ادبیات ایران، نویسنده‌ای مهم به شمار می‌رود. نویسنده ای که با اثر «روی ماه خداوند را ببوس» جایزه جشنواره‌ی قلم زرین رمان را در سال ۱۳۸۱ را کسب کرد و نامش را به عنوان نویسنده‌ای توانمند بین خوانندگان ایرانی جا انداخت.

«روی ماه خداوند را ببوس» در ادبیات معاصر ایران کتاب مهمی به شمار می‌رود. در طول این سال‌ها کمتر نویسنده‌ای توانسته به این ظرافت و زیبایی مسائل دینی را با زندگی روزمره پیوند بزند و اثرش قابلیت درگیر کردن عموم مردم را داشته باشد.

شاه بیت کتاب‌های مصطفی مستور، خوب بودن و خوب ماندن و خوب زندگی کردن است. او در تمام کتاب‌هایش به طریقی، گاه در لفافه و گاه آشکارا، به این موضوع اشاره می‌کند و می‌خواهد به خواننده‌اش بگوید خوب بودن و خوبی کردن، بزرگترین و مهم‌ترین کار ما در این دنیاست.

مستور توانسته بدون شعارپردازی و داوری یک طرفه به خلق شخصیت‌های کاملاً مستقل بپردازد و انتخاب چنین سوژه‌ای و قلم زدن در آن ظرافت و سختی‌های خاص خودش را دارد و نویسنده نیز با آگاهی از این موضوع، از تحمیل کردن نظرش اجتناب می‌کند و مقصودش را هم خیلی ظریف می‌رساند.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند