صیادان فالوئر

صیادان فالوئر

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه صیادان فالوئر

1.شایعاتی درباره بازگشت ریحانه پارسا به ایران وجود دارد. کاربران در فضای مجازی خواستار توضیح ریحانه پارسا درباره بازگشتش به ایران شدند. پاسخ او در لایو اینستاگرامی، واکنش های زیادی را به همراه دارد.

2.او که در سابقه بازیگری محدود خود، یک سریال و چند فیلم دارد و هر بار با حاشیه ای جدید ظاهر می شود، این بار می گوید اگر گوشت تن خود را بخورم، یا کارتن خواب باشم به ایران برنمی گردم؟

3.چندی پیش نیز ، شایعه مرگش به دلیل قتل یا خودکشی، در فضای مجازی جنجال آفرین شد و با خبری که آخر شب از سلامتی خود داد، همه میگویند که این هم یکی دیگر از بازی‌های این جماعت صیاد فالوئر است.

4.در دنیای سلبریتی ها همه چیز در خدمت شهرت و بالارفتن مقبولیت آنها در میان عامه مردم است. فرهنگ شهرت به طرز عجیبی با ساده سازی مفاهیم مختلف عجین شده است.

5.سلبریتی ها نسخه ساده شده و دم دستی ای از کمک، صلح، انسان دوستی، مبارزه با فقر را به مخاطبان میلیونی خود نشان می¬ دهند؛ بی ¬آنکه کاری در جهت حل ریشه ¬ای آن مشکل کنند.

6.دلیلش هم مشخص است. آن¬ها سلبریتی هستند، نه تکنسین و پزشک و جامعه شناس. آنها قرار است به هدفشان برسند. «دیده شدن» هدف آنهاست و بقیه چیزها وسیله است

7.سلبریتی ها برای فراموش نشدن نیاز دارند به شکل های متنوع، در عرصه های مختلف خود را به طرفدارانشان یادآوری کنند. شاید بتوان رفتارهای ریحانه پارسا را از این منظر دید؟

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند