شلیک به صورت

شلیک به صورت

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه شلیک به صورت

دانشگاه شریف با نام شهید مجید واقفی شریف شناخته می شود که توسط دانشجوی مهندسی مکانیک همان دانشگاه، که عضو سازمان مجاهدین خلق بود، ترور و سوزانده شد.
ترور ساعت ۴ بعد از ظهر روز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۵۴، توسط چند دانشجوی نخبه دانشگاه شریف انجام شد. حسین سیاه‌کلاه یک گلوله از روبه‌رو به صورت شریف‌واقفی و وحید افراخته نیز گلوله‌ای از پشت‌ سر به او شلیک می کند.

این روزهادوباره، نام دو دانشجوی دیگر شریف دوباره بر سر زبان ها افتاده است، که سال گذشته به اتهام چندین مورد مورد بمبگذاری و نگهداری مواد منفجره در منزل توسط قوه قضاییه بازدداشت شده اند

انجام 20 مورد انفجار در مراکز متعدد با بمب های دست ساز، آسیب رساندن به اموال عمومی، ایجاد فضای وحشت در دوران کرونا و ... از جمله اتهامات این دو نفر می باشد.

یافته ها نشان می دهد، «علی یونسی» و «امیرحسین مرادی» ، از سوی سرحلقه های سازمان منافقین که القصه با یکی از این دو نفر پیوندهای نزدیک خویشاوندی دارند، جذب شده اند.

علاوه بر مدعی‌العموم، شاکی خصوصی هم دارد. یک خانمِ باردار که در اثر صدای انفجارهایی که یونسی و مرادی ترتیب داده‌اند آسیب دیده، از این دو نفر شکایت دارد و پرونده‌ پیچیده تر شده است.

آنچه مسلم است دستگاه های قضایی و امنیتی در پرونده ها، بیش از آن که به شغل، تحصیلات و موارد این چنینی توجه کنند، به مفاد و اقدامات پرونده توجه می کنند که در این پرونده نیز، اقدامات مخرب این دو نفر، جدا از مقوله تحصیل در دانشگاه شریف می باشد.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند