شغلی جذاب در آمریکا

شغلی جذاب در آمریکا

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه شغلی جذاب در آمریکا

  1. «من از شما می‌خواهم در این باره فکر کنید. سن امید به زندگی مردم پولدار در این کشور 15 سال طولانی‌تر از مردم فقیر است. فقر در آمریکا نباید با حکم اعدام مساوی باشد.»
  2. متن بالا، توئیت بابی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکاست، که القصه کاندیدای ریاست جمهوری هم بوده و حالا با اخبار دستبرد از قطارها به سبک فیلم های غرب وحشی همزمان شده است.
  3. مجله مشهور فوربس، خبر از افزایش ۱۶۰ درصدی دزدی و میانگین 90 دستبرد و حمله  روزانه مردم آمریکا به قطارهای باری و غارت اجناس آن خبر می دهد.
  4. «واشنگتن‌تایمز»  با اشاره به روند صعودی سویه امیکرون، گزارش داد؛ به تازگی، ۵ میلیون آمریکایی شاغل، خانه‌نشین شده‌اند و این مساله تهدید جدی برای بهبود وضعیت اقتصادی آمریکاست.
  5. سازمان ملل اواسط سال ۲۰20 میلادی گزارش داد که ۴۰ میلیون نفر (بیش از ۱۲ درصد از جمعیت) در آمریکا دچار فقر و 18  میلیون نفر (بیش از ۵/۵ درصد از جمعیت) دچار فقر مطلق هستند.
  6. برنی سندرز در گفت‌وگوی با یک شبکه آمریکایی می گوید: گرچه تصور بسیاری از ما، آمریکایی ها غرق در رفاه و آسایش هستند. اما، آمارهای رسمی بر وجود فقر و نابرابری گسترده تأکید دارد.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند