دلارهای خونی

تورم بالا و گرانی منجر شده بسیاری شهروندان در آمریکا به شغل دوم و یا سوم روی آورده و حتی به فروش پلاسمای خون و تخمک برای گذران زندگی دست بزنند.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه تورم بالا و گرانی منجر شده بسیاری شهروندان در آمریکا به شغل دوم و یا سوم روی آورده و حتی به فروش پلاسمای خون و تخمک برای گذران زندگی دست بزنند.

در ایالات متحده آمریکا، تورم ادامه دار عواقب جدی به همراه داشته. قیمت بالای مواد غذایی، مسکن، انرژی و بیمه درمانی، آمریکایی های را مستأصل کرده تا با دو شغل تمام وقت زندگی خود را تامین کنند. برخی حتی پلاسمای خون یا سلول های تخمک خود را برای گذران زندگی می فروشند.

نشریه "فوکوس" آلمان در مطلبی نوشته است بر اساس داده های وزارت کار ایالات متحده، نزدیک به هشت میلیون آمریکایی در حال حاضر دو شغل یا بیشتر دارند. با این حال، پول و درآمد برای بسیاری کافی نیست. ظاهراً افراد بیشتری مجبور به انجام اقدامات شدید می شوند.

به طور رسمی، تقریباً پنج درصد از همه کارکنان در حال حاضر دو شغل یا بیشتر دارند. با این حال، مقامات تعداد موارد گزارش نشده را بسیار بیشتر تخمین می زنند.

طبق آخرین مطالعات پورتال صرفه جویی پول "" Savings.com ، 13 درصد از کل پاسخ دهندگان در حال حاضر به فکر فروش پلاسمای خون خود هستند تا درآمد ماهانه خود را افزایش دهند و سه درصد از تمام شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند که قبلاً این کار را انجام داده اند.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند