خبری از هجمه‌های BBC فارسی نیست!

BBC فارسی در این روزها که آمریکا آمار فوتی بیش از دو هزار فوتی کرونایی(در یک شبانه‌روز) را ثبت کرده، سکوت کرده و دیگر خبری از سیاه‌نمایی‌هایی که در چنین وضعیتی علیه ایران به راه می‌انداخت نیست.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه BBC فارسی در این روزها که آمریکا آمار فوتی بیش از دو هزار فوتی کرونایی(در یک شبانه‌روز) را ثبت کرده، سکوت کرده و دیگر خبری از سیاه‌نمایی‌هایی که در چنین وضعیتی علیه ایران به راه می‌انداخت نیست.

امروز نزدیک به ۶۰۰ روز از شناسایی اولین مورد کرونایی در کشورمان می‌گذرد، ویروسی که در روزگار ناشناخته بودن و نبود واکسن کرونا جان عزیزان ما و میلیون ها هم‌نوع ما را در سراسر کره خاکی گرفت.

در کنار این ناشناخته بودن کویید ۱۹، رسانه‌های جریان معاند با القای ترس و خود تحقیری و ناامیدی سعی کردند تا در دوران تحریم و کرونا فشار بیشتری را به مردم ایران تحمیل کنند(اینجا و اینجا را بخوانید).

در این میان BBC فارسی نقش پررنگ‌تری ایفا کرد رسانه‌ای که بارها افزایش آمار کرونا در ایران را به یک بجران ناشی از بی‌کفایتی مسئولان ایران معرفی کرد اما در خصوص شدیدترین تلفات کرونایی در انگلیس و آمریکایی سکوت کرد.

14000801000296_Test_NewPhotoFree

رصد این موضوع در روزهای اخیر هم این ادعا را ثابت می‌کند. این رسانه در روزهایی که ایران فوتی کرونایی را ثبت کرده بود تمام مطالب خود را با تیترهای منفی علیه ایران اختصاص داد.اما در این روزهایی که امریکا آمار دوهزار کرونایی را پشت سر می‌گذارد، خبری از آن سیاه نمایی نیست.

14000801000021_Test_NewPhotoFree

در مجموع فوتی‌های کرونایی تا به امروز نیز ایالات متحده با ۷۵۵,۷۲۱ فوتی در جهان رکورددار است.

14000801000318_Test_NewPhotoFree

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند