تغییر در منش تحول در روش

حضور رئیس دولت سیزدهم در عرصه میدانی این روزها با انتقاداتی از سوی برخی جریانات صورت گرفته است و تلاش داشته اند تا دست آوردهای میدانی دولت سیزدهم را در عرصه عمومی با چالش روبرو کنند. این درحالی است که حضور رئیس جمهوری در بین اقشار مختلف از همان ابتدای امر نشان داد که دولت جدید تلاش مستمری را برای بازیابی اعتماد عمومی به دولت و حاکمیت شروع کرده است.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه حضور رئیس دولت سیزدهم در عرصه میدانی این روزها با انتقاداتی از سوی برخی جریانات صورت گرفته است و تلاش داشته اند تا دست آوردهای میدانی دولت سیزدهم را در عرصه عمومی با چالش روبرو کنند. این درحالی است که حضور رئیس جمهوری در بین اقشار مختلف از همان ابتدای امر نشان داد که دولت جدید تلاش مستمری را برای بازیابی اعتماد عمومی به دولت و حاکمیت شروع کرده است.

ایستاده در کنار مردم

حضور رئیس دولت سیزدهم در میان مردم یکی از مهم ترین برنامه هایی بوده است که ایشان از بدو شروع کار خود در دولت سیزدهم رقم زده است حضور او در میان اقشار مختلف پیام مهم را به مردم مخابره کرد و نشان داد دولت جدید عزم جدی و قطعی برای حل مشکلات مردم و رسیدگی به آن ها دارد انجام سفرهای استانی و ملاقات چهره به چهره با مردم مناطق مختلف ایران و استماع بدون واسطه مسائل و مشکلات آنها از مهم ترین اقدامات تحولی دولت سیزدهم از ابتدای کار بوده است و بارهای زیادی را تا به امروز از دوش مردم برداشته است و موجب امیدآفرینی در میان مردم و افزایش انگیزه‌ها و امید نسبت به حل مشکلات در بین مردم شده است

تخریب به جای انتقاد

جریانات فوق با طراحی جنگ روانی و با به دست گرفتن پروژه ی تخریبی جدیدی در تلاش است تا با همراهی با جریانت های رسانه ای معاند سرپوشی بر رخوت و کم کاری های گذشته بگذارد و اعتبار مردمی و سرمایه ی اجتماعی دولت جدید را به قهقرا ببرد شروع این پروژه از سوی رسانه های معاند و سلطنت طلب کلید خورد و پس از آن نیز توسط برخی رسانه ها نیز تداوم یافت اما در حال حاضر فاز تخریبی برای دولت جدید وارد مرحله دیگری شده است.

پاسخ به یک اتهام

عزم جدی آقای رئیسی برای حل مشکلات مردم نشان داد اداره ی دولت عرصه ی شعر و شعار نیست و باید مدیران از میان مردم و برای انتخاب شوندو تمام تلاش خود را معطوف به حل مشکلات کشور کنند به گونه ای که رهبر انقلاب نیز پیش از این اعضای هئیت دولت را به حضور در میان مردم ترقیب کرده بودند و در همین رابطه فرموده بودند مردمی بودن مقوله‌ی گسترده‌ای است و جلوه‌هایی دارد. یک جلوه همین رفتن میان مردم و شنیدن بی‌واسطه از مردم است. این حرکت بسیار خوب و مستحسنی که دیروز جناب آقای رئیسی انجام دادند که رفتند خوزستان در میان مردم، با مردم، از آنها شنیدند، با آنها حرف زدند، این یک جلوه‌ی از مردمی بودن است که بسیار کار خوبی است. این نحوه ارتباط دولت آیت الله رئیسی با مردم بیانگر آغاز دوره ی جدیدی از حکمرانی است که ریشه در منظومه ی فکری اعضای هئیت دولت دارد و انتظار می‌رود همه مسئولان به آن پایبند و متعهد باشند.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند