با جنگ محبوب شو!

سیاست های رازآلود روسای جمهور آمریکا

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه سیاست های رازآلود روسای جمهور آمریکا

نظرسنجی روزنامه وال استریت که نتایج آن روز جمعه منتشر شده نشان می دهد که عملکرد بایدن نزد رای دهندگان آمریکایی فقط مورد تایید ۴۲ درصد از آنها است و تقریبا همین درصد در نظرسنجی ماه نوامبر از همین روزنامه چنین نظری را داشتند. ۵۷ درصد از رای دهندگان گفتند که عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور را قبول ندارند.
بایدن با چالش ناامیدی رای دهندگان نسبت به نحوه کنترل تورم در دولت او مواجه است و نیمی از رای دهندگان گفته اند موضوع تورم اصلی ترین مشکلی است که دولت فدرال باید به آن رسیدگی کند.
این نظرسنجی نشان داد که ۶۳ درصد رای دهندگان نحوه مدیریت تورم در دولت بایدن را تایید نمی کنند و ۴۷ درصد از رای دهندگان گفتند که احساس می کنند جمهوریخواهان بهتر می توانند این مشکل را حل کنند. فقط ۳۰ درصد از دموکرات ها گفتند که دولت بایدن قادر است مشکل افزایش تورم را کنترل کند.
افزایش هزینه ها مساله ای بوده که دولت بایدن از زمان روی کار آمدنش با آن مواجه بوده است. بایدن به طور مداوم درباره این موضوع سخن گفته و تلاش کرده انسداد زنجیره های عرضه کالاها را باز کرده و به شرکت ها درباره افزایش قیمت ها هشدار داده است.
هیل نوشت: با این حال بایدن کار چندانی نمی تواند برای کاهش مستقیم هزینه ها انجام دهد و درگیری ها دراوکراین نیز این مساله را به ویژه در قالب افزایش قیمت های گاز تشدید کرده است.
این رسانه افزود: رویکرد بایدن در قابل درگیری اوکراین یک نقطه امید در نظرسنجی از عملکرد وی ایجاد کرده است. نیمی از رای دهندگان گفتند رویکرد او در قبال روسیه را در جنگ اوکراین قبول دارند و ۴۴ درصد با آن مخالفت کردند.
۴۷ درصد از رای دهندگان مستقل گفتند رویکرد بایدن در قبال روسیه در جنگ اوکراین را قبول دارند و ۴۶ درصد از همین طبقه بندی گفتند که رویکرد او را نمی پذیرند.
این نظرسنجی همچنین نشان داد ۷۹ درصد رای دهندگان عملکرد بایدن در ممنوعیت واردات نفت روسیه را قبول دارند.
نظرسنجی وال استریت ژورنال از بین ۱۵۰۰ نفر از رای دهندگان واجد شرایط در بازه زمانی ۲ تا ۷ مارس (۱۶-۱۱ بهمن) و با ضریب خطای ۲.۵ درصد انجام شده است.
هیل نوشت: نتیجه نظرسنجی جدید وال استریت ژورنال در راستای نظرسنجی هایی است که اخیرا انجام شده و نشان می دهد که سطح محبوبیت بایدن به ۴۵ درصد و پایین تر از آن سقوط کرده است. اما این نظرسنجی نشان می دهد که بعد از سخنرانی بایدن درباره وضعیت کشور و نحوه واکنش به حمله روسیه به اوکراین میزان محبوبیت او چه تفاوتی کرده ضمن این که مساله تورم همچنان دغدغه اصلی رای دهندگان آمریکایی را تشکیل می دهد.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند