ارتش روان پریشان امریکایی

ارتش روان پریشان امریکایی

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه ارتش روان پریشان امریکایی

1- در پی گزارش پایگاه اینترنتی دیلی میل، خودکشی در بین سربازان آمریکایی افزایش یافته است. «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا هم از افزایش بی سابقه آمار خودکشی در میان نظامیان آمریکا ابراز نگرانی کرده است
2- با وجود اینکه حدود 250 سال از تاریخ شکل گیری کشور آمریکا می‌گذرد، حدود ۹۳ درصد از عمر این کشور در جنگ، اشغالگری و درگیری در کشور‌های مختلف سپری شده است؛ جنگ‌هایی که تا امروز هم ادامه دارد.
3- آخرین آمارهای پنتاگون نشان می‌دهد که میزان خودکشی سربازان وظیفه فعال در تمام شاخه‌های خدماتی طی پنج سال گذشته، بیش از یک‌سوم افزایش یافته است؛ نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکایی از اواخر سال 2018تا به امروز به بیش از 24 نفر از هر 100 هزار نفر رسیده است.
4- در گزارش های منتشر شده از سوی پنتاگون میزان خودکشی در میان سربازان عادی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل، ۹.۱ درصد و بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰به ۱۵.۳ درصد افزایش رسیده است.
5- خودکشی و رواج ناراحتی‌های روانی میان سربازان آمریکایی موضوع جدیدی نیست و جدی‌ترین اخبار در این مورد به موج بزرگ خودکشی سربازان آمریکایی بازگشته از جنگ ویتنام در دهه 70 میلادی بازمی‌گردد.
6- ارتش آمریکا با حدود 3 میلیون نیروی فعال و ذخیره نظامی، پر‌هزینه‌ترین ارتش جهان محسوب می‌شود که نیروهای آن در حال حاضر در حدود 700 نقطه جهان مستقر هستند

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند