زیست دوگانه خاندان آمدنیوز

زیست دوگانه خاندان آمدنیوز

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه زیست دوگانه خاندان آمدنیوز

1-         سوز سرمای آذر 1400؛ بهشت زهرا، محمد علی زم در سالمرگ فرزندش نیما، لباس روحانیت را از تن بیرون کرد و گفت نیروهای امنیتی به دنبال محاکمه و خلع لباسش هستند

2-         سابق، حضور محمدعلی زم با لباس روحانیت در مجامعی که سنخیتی با لباس و شان روحانیت نداشت مورد استقبال و تشویق قرار می گرفت اما این بار تشویق حضار به دلیل خلع لباس خود جوش وی صورت گرفت.

3-         انگار به تن کردن و یا خلع لباس روحانیت برای خاندان زم تبدیل به کسب و کاری شده است که هر گاه نیاز باشد، می پوشد و هر جا که به نفعش نیست بیرون می آورد که در این بین شبکه های معاند نیز معرکه گردانی می کنند.

4-         محمدعلی زم، سال های سال مدیریت حوزه ی هنری را به دست داشت و خود را فردی انقلابی نمایش می داد، اما عملکردش موجب آزار نیروهایی انقلابی مثل سید مرتضی آوینی شد..

5-         زم با مظلوم نمایی بی آنکه اشاره ای به جرایم ضدامنیتی چون جاسوسی، افشای مسیرهای دور زدن تحریم و تلاش برای ایجاد آشوب سراسری و حمله نظامی به مراکز حساس فرزندش کند اقدام به خلع لباس کرد.

6-         زم به خوبی می داند که چه نقش مهمی در شکل گیری سرنوشت فرزندش داشته و پیش از این نیز هم در تماس تصویری با پسرش گفته بود نگران نباش من پشت پرده خواهم ماند.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند