درست درمون تصادف کن

چرا استاندارد‌ها کنترل نمی‌شود؟

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه چرا استاندارد‌ها کنترل نمی‌شود؟

  1. رانندگان 59 خودروی تصادف رامهرمز باید با سرعت و شدت بیشتری به‌هم می‌کوبیدند تا شاید کیسه هوای خودروهایشان عمل کند و به جای 5 کشته و 41 مجروح، خسارت کمتری روی دستشان بماند.
  2. مدیرکل دفتر صنایع خودرو  وزارت صمت گفته است: این انتظار که تحت هر شرایطی باید کیسه‌های هوا باز شوند، منطقی نیست.او نوک پیکان تقصیر را به سمت رانندگان، جاده و آب و هوا و... چرخانده است.
  3. آنسوی ماجرا، پلیس راهور قاطع‌تر از همیشه برای دفاع از حقوق مردم در مقابل خودروسازان، وارد ماجرا شده و قول داده مقصران حادثه را پای میز محاکمه بکشاند.
  4. چرا ارابه مرگ تولید می‌کنیم؟ چرا استاندارد‌ها کنترل نمی‌شود؟  حتماً باید خودروساز‌ها در این حادثه به مراجع قضایی معرفی شوند را سردار هادیان رییس پلیس راهور در انتقاد شدید خود مطرح می کند.
  5. بعد از ورود جدی پلیس برای دفاع از حقوق مردم در مقابل خودروسازان گفته می شود لابی‌هایی برای حمایت از سازندگان خودرو شکل گرفته است و چنین گزارش هایی ارائه می شود.
  6. کیفیت پایین خودروهای داخلی و گزارش‌هایی که از نقص فنی خودروها داده می‌شود، به ماجرای پشت‌ پرده خودروسازان مربوط می‌شود. معلوم نیست پشت ‌پرده چه خبر است. آیا مافیایی وجود دارد، شما بگویید؟

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند