با ایربگ،بمیر

با ایربگ،بمیر

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه با ایربگ،بمیر

  1. نیمه شب 22 تیرماه 97 ، 5 دقیقه زمان کافی بود تا دست‌هایی بر روی کیبورد رفته و به همگان نشان دهد که مافیای خودرو تا چه اندازه قدرتمند است .
    2. همان دست هایی که بر روی کیبورد لغزید و امکانی را ایجاد کرد که تنها طی 5 شب و در زمانی جمعا حدود 35 دقیقه 35 هزار خورو ثبت سفارش شود.
    3. حالا همان دست ها باعث شد تا هیچ یک از ایربگ های خودروهای داخلی باز نشود و ده ها نفر از هموطنان‌مان در محور بهبهان- اهواز کشته و زخمی شوند.
    4. فساد در صنعت خودرو و تعارض منافع موضوع یک روز و یک سال صنعت خودروسازی ایران نیست و از ایجاد این صنعت، همراه با آن کودکی ناقص الخلقه ای متولد شد تا بلای جان مردم باشد
    5. 25 هزار نیروی مازاد در این دو خودروسازی وجود دارند که ۱۲ تا ۱۵درصد از هزینه های تولید یک دستگاه خود را شامل می شوند، که این مقدار ۳برابر میانگین جهانی است.
    6. درحالی به ازای هر شاغل در خودروسازی کشور 10-9 دستگاه خودرو تولید می‌شود که این تعداد در شرق آسیا ۴۷ تا ۶۶ دستگاه و در سطح جهان نیز حدود ۳۰ دستگاه است
    7. این موضوع نشانگر بهینه نبودن فرآیندها در صنعت خودرو سازیست که در کنار کیفیت نامناسب محصولات در سوانح جاده ای، ضرورت بازبینی در این صنعت را دوچندان می کند.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند