جیوه های سمی

اگر تكه های مختلف جیوه در محیط خاصی كنار هم قرار بگیرند دوباره به هم می چسبند و یك كل واحد را تشكیل می دهند یعنی رسانه های بیگانه ، اخبار و موضوعات هرچند بی ربط با یكدیگر را گردهم می آورند و با داغ كردن موضوع ، كل واحد را ایجاد می كنند.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه اگر تكه های مختلف جیوه در محیط خاصی كنار هم قرار بگیرند دوباره به هم می چسبند و یك كل واحد را تشكیل می دهند یعنی رسانه های بیگانه ، اخبار و موضوعات هرچند بی ربط با یكدیگر را گردهم می آورند و با داغ كردن موضوع ، كل واحد را ایجاد می كنند.

فلز جیوه یکی از فلزات جالب در طبیعت است، بسیار کم است و بسیار کاربردی و اما سمی! یکی از خصوصیات این فلز آن است قطره های آن هر کجا که باشند با گرما به هم می چسبند و یکی می شوند. این خصلت فلز جیوه شبیه یک شگرد رسانه ای است با عنوان: خط اتصال جیوه

رسانه ها از تکنیک خط اتصال جیوه استفاده می کنند تا در زمان های مختلف، داده های مختلفی را در ذهن مخاطب جای گذاری کند به گونه ای که در یک مقطع زمانی خاص ، به یک تصمیم گیری شناختی در مخاطب تبدیل شود.

اگر تكه های مختلف جیوه در محیط خاصی كنار هم قرار بگیرند دوباره یك كل واحد را تشكیل می دهند یعنی رسانه های بیگانه ، اخبار و موضوعات هرچند بی ربط با یكدیگر را گردهم می آورند و با داغ كردن موضوع ، كل واحد را ایجاد می كنند.

رسانه معاند 20 سال روی ذهن مخاطب  کار می کند و می گوید  که مردم شما توانمند نیستید و هر کاری هم بکنید نمی توانید، چرا نمی توانید؟ ببینید ، ماشین نمی توانید بسازید ، آبگرم کن نمی توانید بسازید ، هتل نمی توانید  بسازید و در کل هیچی نمی توانید بسازید.

رسانه معاند این موارد را ظرف  چند سال در عرصه های مختلف مطرح می کند ، یکباره در یک غافل گیری ، مجموعه هسته ای را تحت حمله رسانه ای قرار می دهند. در اینجا  می گوید ببینید  شما که نمی توانستید، صنعت هسته ای برای چه می خواهید؟ شما که نمی توانید ماشین خوب بسازید پس رهایش کنید.

همبستگی و تقسیم كار رسانه های معاند در این ایام برای ساخت چهره‌ای خشمگین، زورگو و دیکتاتور از ایران توسط شبكه بهایی من و تو ، رادیو اسرائیل ، شبكه اینترنشنال و بی بی سی فارسی به یک شکل گیری نهایی رسیده است.

وحدت رویه رسانه های معاند در برابر ایران به گونه بوده است. جالب است بدانید برای فاجعه منا هفت سال، حادثه پلاسکو شش سال، سانچی پنج سال، هواپیمای اوکراین سه سال تا اکنون تولید محتوا صورت گرفته  اما حجم تولید محتوا برای  غایله های کنونی بیش از 10 برابر مجموع حوادث نام برده می باشد

تکنیک اتصال جیوه یعنی اتصال همه رویدادها ، رخدادها ، ذهنیات ، برداشت ها و تجربیات یک انسان از روزی که رسانه با هدف مهندسی ذهن ، در ذهن آن مخاطب کاشته شده است تا بتواند در یک شرایط مناسب آن ها را به هم متصل می کند و یه کل واحد را تشکیل می دهند.

جنگ های شناختی، عملیات طراحی پازل است و در نهایت به یک کل واحد می رسد. 

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند