بازی در زمین دشمن

اظهارات دشمن‌پسندانه مولوی عبدالحمید که با ولع زیادی از سوی رسانه‌های امریکایی و سعودی بازنشر شد، از جمله عوامل تحریک و زمینه‌ساز آشوب‌ها در کشور بوده است

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه اظهارات دشمن‌پسندانه مولوی عبدالحمید که با ولع زیادی از سوی رسانه‌های امریکایی و سعودی بازنشر شد، از جمله عوامل تحریک و زمینه‌ساز آشوب‌ها در کشور بوده است

مواضع مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان پس از حوادث جمعه 8 مهرماه در زاهدان در تریبون‌های مختلف بسیار بحث‌برانگیز بوده است.

تحریم برنامه‌های هفته وحدت در استان تا سخنان بسیار تند در روز 13 آبان ، دامن زدن به اغتشاشات و بیانیه‌ها و توییت‌های التهاب‌آفرین بخشی از اقدامات آقای مولوی عبدالحمید در وقایع اخیر بوده است.

مولوی عبدالحمید در اقدامی تأمل‌برانگیز که فیلم‌های آن هم در فضای مجازی پخش شده است، در قالب دعا و مناجات از خداوند آزادی بیان و رفع خفقان و تبعیض علیه زنان را درخواست می‌کند.

آقای مولوی عبدالحمید درحالی از رفع خفقان و تبعیض علیه زنان سخن گفته و این  ادعاها را بیان کرده که خود اجازه حضور زنان را حتی در نماز جمعه و اعیاد این شهر نمی‌دهد و بسیاری از زنان اهل سنت هم به واسطه ی توصیه های ایشان از نظر برخورداری از حقوق اجتماعی در مضیقه بوده و هستند.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند