انقلاب زنان؟؟

سریال «شبکه مخفی زنان» که جنبش اعتراضی زنانه را در افکار عمومی تبیین می کند، در فصل‌بندی‌های مشخص به نشانه‌های یک انقلاب (آشوب) زنانه اشاره می‌شود. اما ارتباط این سریال با روزهای اخیر چگونه بود.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه سریال «شبکه مخفی زنان» که جنبش اعتراضی زنانه را در افکار عمومی تبیین می کند، در فصل‌بندی‌های مشخص به نشانه‌های یک انقلاب (آشوب) زنانه اشاره می‌شود. اما ارتباط این سریال با روزهای اخیر چگونه بود.

صدور مجوزهای فله‌ای برای ساخت سریال‌های شبکه نمایش خانگی، در یک ماهه آخر وزارت ارشاد دولت روحانی تبعات و تاثیرات منفی فراوانی بر بازار این حوزه و خروجی‌های آن گذاشته است.

بازخوانی و تحلیل جزئی هر سریال به صورت مستقل مشخص میکند تا محتوای این تولیدات چگونه قطعه‌ای از پازل آشوب‌های اخیر در کشور را تکمیل کرده است. این زمینه‌سازی به حدی ملموس است که حتی بسیاری از شعارها و نمادهای اصلی آشوب‌های اخیر منتج از محتواهای ارائه شده در شبکه نمایش خانگی است. 

یکی از این سریال‌ها  «شبکه مخفی زنان» است که در قسمت چهارم این سریال شعاری مشابه آشوب‌های اخیر روی تابلویی اعتراضی درج شده تابلوی صورتی همراه با دو مشت گره کرده با درج شعار «زن، قدرت، شکوه»، که شعار آشوبگران تحت عنوان «زن، زندگی، آزادی» را در ذهن متبادر می‌کند. 

پیش از این هم شعار زن، زندگی، آزادی در فیلم دختران آفتاب (اوا حسون) با بازی گلشیفته فراهانی رونمایی شده بود. سریالی که هدف آن انگشت نهادن روی خیزش های زنانه بود که بارها توسط حامیان این جنبش در داخل و خارج مطرح شده است.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند