به نام خلق

کومله و دموکرات یعنی چه؟

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه کومله و دموکرات یعنی چه؟

هیچ سندی وجود ندارد که نشان دهد گروهک کومله و دموکرات در قبل انقلاب وجود داشته و همراه با مردم بر علیه این رژیم مبارزه کرده باشد. حتی بعد از انقلاب نیز اسمی از "کومله" وجود ندارد تا اینکه با پول‌های اسرائیل و سعودی به وجود آمد.

خلا قدرت حکومت در مناطق کردنشین کشور، این گروه از فضای به وجود آمده علی الخصوص در شهر سنندج سو استفاده کرد و با ایجاد آشوب و ناامنی قصد سعی کرد تا حکومتی خود را در این شهر برپا کند.

یکی از صدها جنایتشان را مرور می کنیم:

مشهدی مسلم می‌گوید: خانة ما در  احمدآباد است. کومله و دمکرات با منافقین ائتلاف کردند و با حملة نظامی به روستا و کشتار وحشیانه در ن، مردم بی دفاع و مستضعف این روستای بزرگ و شلوغ را به خاک و خون کشیدند و روستا را اشغال کردند.

خانة من را به عنوان ستاد انتخاب کردند و در آن مستقر شدند. همسرم را که 6 روز بود بچه ای به دنیا آورده بود و حال خوبی نداشت و بستری بود، با 4 فرزند دیگرم به درون طویله انداختند و در را بستند و فقط به پسر 6 روزه ام که در اتاق و در ننوی دیواری گوشة شمال غربی اتاق بود، دست نزدند.

این طفل معصوم همانجا در اتاق ماند. خانمم که از «پاجة» (سوراخ پنجره مانند) طویله اتاق آنها را می دید و صدای آنها را می شنید، می گوید که حدود 2 شبانه روز پسرم زنده بود و مرتباً از صبح تا شب و از شب تا صبح گریه می کرد و از گرسنگی جیغ می کشید و بی تابی می کرد.

آنها در کنار و زیر ننو نشسته بودند و درست مثل این که کر باشند و یا از ناله ها و ضجّه های این طفل گرسنة 6 روزه که فقط وقتی بی حال می شد و ضعف می کرد یا به خواب می رفت و صدایش می برید، لذت می بردند! ککشان هم نگزید! تا نزدیک سه روز صدای گریة بچه ام را می شنیدم .

بعد از سه روز که روستا را برادران سپاه و بسیج پاکسازی کردند و ضدانقلاب تارومار شد، وقتی سروقت کودکم رفتم دیدم که در گهواره خشک شده و بدنش مثل یک تکه چوب شده بود.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند