کاشکی پرنده باشی

کاشکی پرنده باشی

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه کاشکی پرنده باشی

  1. 23 دی ماه 95 ، اولین هواپیمای برجامی وارد آسمان کشور شد تا نزدیکان دولت روحانی، ذوق زده با آن عکس یادگاری بگیرند.
  2. این هواپیما از نوع ایرباس، تایپ باریک پیکر و میان برد؛ با ظرفیت 195 مسافر طراحی شده بود و رسانه های حامی روحانی، آن را نماد ناکامی معترضین به برجام می دانستند.
  3. ظاهرا پس از برجام، ایران قرارداد خرید 200 فروند هواپیما را امضا کرده بود، اما در نهایت فقط 16 هواپیما، به ایران تحویل داده شد تا حامیان برجام را شوکه و ناکام کند.
  4. عباس آخوندی وزیر راه دولت روحانی، به عنوان مسئول خرید هواپیماهای پسابرجامی، در مورد خرید و نحوه تامین قطعات این هواپیماها، همه حقیقت را به مردم نگفته بود.
  5. آنسوی ماجرا اتفاقی دیگر در حال رخ دادن بود، هواپیماهای خریداری شده باید اورهال شده تا بتوانند پرواز کنند و شرکت های تامین کننده قطعات به علت تحریم، همکاری نمی کردند.
  6. عباس آخوندی و همراهانش توجهی نداشتند که با اعمال تحریم‌های بیشتر، تامین قطعات هواپیماهای خریداری شده با مشکل مواجه خواهد شد
  7. منظری،معاون سازمان هواپیمایی می گوید: آخوندی از نظرات کارشناسی استفاده‌ای نکرد و خودسرانه اقدام به خرید نمود تا 50 درصد هواپیماهای برجامی به علت نبود قطعات زمینگیر شوند.
  8. در دولت اول روحانی، قیمت بلیت هواپیما آزادسازی می شود و با ایجاد بستر برای فرصت طلبی، سونامی قیمتی در پروازهای داخلی رخ دهد.
  9. حالا این ارثیه شوم، 6 سال پس از آزادسازی همچنان ادامه دارد و مشکلات عدیده ای، برای مردم ایجاد کرده است.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند