پاسخ متانت آمیز استاندار در پاسخ به یک رفتار خشن شهروند

آیین معارفه‌ی استاندار جدید آذربایجان شرقی با حاشیه‌هایی همراه بود به‌طوری‌که در ابتدای قرار گرفتن آقای رضوی خرم در پشت تریبون، یکی از حاضرین اقدام به برخورد فیزیکی با وی کرد و موجب آن شد تا برای لحظاتی نظم جلسه به هم بریزد.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه آیین معارفه‌ی استاندار جدید آذربایجان شرقی با حاشیه‌هایی همراه بود به‌طوری‌که در ابتدای قرار گرفتن آقای رضوی خرم در پشت تریبون، یکی از حاضرین اقدام به برخورد فیزیکی با وی کرد و موجب آن شد تا برای لحظاتی نظم جلسه به هم بریزد.

بااین‌حال رضوی خرم، استاندار جدید آذربایجان شرقی، با آرامش و متانت و بدون هیچ‌گونه واکنشی، به سخنرانی ادامه داد که گذشت محترمانه‌ی وی از فرد خاطی، با ذکر صلوات و شعارهای حضار در حمایت از او همراه شد و شهروند خاطی نیز به بیرون از سالن هدایت شد.

استاندار آذربایجان شرقی، در پایان سخنرانی معارفه خود نیز به این برخورد واکنش نشانده و در اظهاراتی گفته است که ایشان از فرد خاطی گذشته و شکایتی از وی ندارد او همچنین گفته است که بنده چهره ایشان را به خاطر ندارم و ممکن است چند سال قبل درجایی ایشان را دیده باشم اما این حال، از این رفتار وی گذشت کردم و از وی شکایتی ندارم.

همچنین پس از پایان مراسم، تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان حاضر در مراسم، با مراجعه به رضوی خرم، از متانت و ادب وی در برخورد با فرد سیلی زننده تقدیر کردند.

پیگیری‌های خبر گذاری فارس از مسئولان ارشد استانداری آذربایجان شرقی نشان می‌دهد که علت بروز این مشکل به این خاطر بوده که ظاهراً همسر فرد خاطی برای دریافت واکسن به یکی از مراکز تزریق واکسن مراجعه کرده و به علت نبود واکسیناتور زن در این مرکز استثنا در آن روز یک مرد اقدام به تزریق واکسن نموده است و فرد خاطی از این ماجرا گلایه‌مند بوده این در حالی است خانم ایشان می‌توانسته در زمان دریافت واکسن مانع از تزریق آن توسط واکسیناتور مرد شود و در روزهای آینده به این مرکز مراجعه نماید

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند