وقتی پای یک فریدون در میان باشد

وقتی پای یک فریدون در میان باشد

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه وقتی پای یک فریدون در میان باشد

  1. دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت خودرو سازی«کروز» که پای حسین فریدون، برادر و مشاور ارشد حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین ایران، را وسط کشیده است، روز شنبه به ریاست قاضی صلواتی و در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی، برگزار شد.
  2. آقای فریدون در جلسه این دادگاه متهم شده است که از مدیران شرکت قطعه‌سازی کروز میلیاردها تومان رشوه دریافت کرده است ، و این منابع مالی را در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی خرج کرده است
  3. در این جلسه به استناد گزارش سازمان اطلاعات سپاه اعلام شد که حسین فریدون در سال ۹۴، مبلغ ۱۶ میلیارد ریال از مدیران این قطعه‌سازی دریافت کرده است.
  4. اتهام اصلی متهمان این پرونده قاچاق قطعات خودرو به میزان هزاران میلیارد تومان است که بنابرگزارش سازمان اطلاعات سپاه، محمد علیپور فطرتی در سال ۹۴ در چند مرحله بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب مسعود احمدی‌زاده واز نزدیکان حسین فریدون، واریز کرده است.
  5. به غیر از حسین فریدون این پروند متهمان دیگری دارد که حمید کشاورز، متهم ردیف اول این پرونده، شهروندی آمریکا را دارد و محمد علیپور فطرتی، متهم ردیف دوم، شهروند کانادا می باشد.
  6. حسین فریدون، برادر حسن روحانی، پیش از این و در مهرماه سال ۹۸ به دلیل پرونده رشوه‌خواری که مرتبط با بدهکاران بانکی بود به ۵ سال زندان محکوم شده بود و در حال حاظر نیز درحال سپری کردن حبس خود می باشد.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند