معشوقه تام کروز

نازنین بنیادی که در یک ماه های گذشته نام وی در کنار سایر سران اپوزیسیون به چشم می‌خورد، به شرکت در نشست غیر رسمی سازمان ملل مبادرت کرد حضوری که موجب شد تا برخی از فعالان ضدانقلاب از وی بعنوان نخست وزیر آینده ایران نام ببرند!

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست
برچسب ها: هالیوود

پاسخ شبهه نازنین بنیادی که در یک ماه های گذشته نام وی در کنار سایر سران اپوزیسیون به چشم می‌خورد، به شرکت در نشست غیر رسمی سازمان ملل مبادرت کرد حضوری که موجب شد تا برخی از فعالان ضدانقلاب از وی بعنوان نخست وزیر آینده ایران نام ببرند!

چهارشنبه ۱۱ آبان ماه نشست غیررسمی شورای امنیت موسوم به «آریا فرمولا» با طراحی آمریکا و آلبانی نشین ها در نیویورک برگزار شد. نشستی که در آن از «نازنین بنیادی» بازیگر ایرانی - بریتانیایی و شیرین عبادی فعال به اصطلاح حقوق بشر دعوت شده بود. 

این نشست که به‌رغم تبلیغات گسترده و پر سروصدای رسانه های فارسی زبان به عنصری مانند نازنین بنیادی، پرستوی جنسی تام کروز برگزار شد، نشان داد که تا چه اندازه ابتذال در میان جریان اپوزیسون رسوخ پیدا کرده است

طبق اطلاعاتی که از نازنین بنیادی وجود داد او متولد دوم خرداد ۱۳۵۹ در تهران است و خانواده وی در بیستمین روز پس از تولدش، به لندن  و سپس به امریکا مهاجرت کرده بودند. بنیادی دانش‌آموخته زیست‌شناسی است اما در سال ۲۰۰۶ حرفه خود را به بازیگری تغییر داده است

مهم ترین چالش نازنین بنیادی برای حضور در این نشست سوابق بی ربط سیاسی و سطح معلومات وی از فضای فرهنگی  ایران می باشد. اینکه چطور فردی با چنین سوابق بی ربط میتواند خود را نماینده ی معترضان خطاب کند از عجایب دنیای سیاست است که تنها میتواند آن را در میان جریان اپوزیسیون ایرانی دید.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند