داستان یک تیتر

داستان یک تیتر

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه داستان یک تیتر

  1. صبح همان روز پاییزی وقتی برای نخستین بار از واکسن برکت رونمایی شد، رسانه ها تصویری منتشر کردند که خانم پرستار جوانی در گوشه ی آن به چشم می آمد واکسن ایرانی برکت، با او در حافظه جهانی ثبت شد.
  2. پرستاری که شاید هیچگاه فکرش را نمیکرد که روزی از اولین هایی باشد که خبر راهیابی ایران، به باشگاه سازندگان واکسن کرونا را به دنیا مخابره خواهد کرد .
  3. نزدیک به یک سال، از روزی که خانم آذین چاکری واکسن کرونا را رو به روی قاب دوربین ها گرفت تا توانمندی و خود باوری متخصصان ایرانی را به رخ دنیا بکشد، میگذرد
  4. «آذین چاکری»، مِترون(مدیریت پرستاری) پروژه واکسن کووایران برکت است که خودش در مرحله مطالعات بالینی، واکسن برکت را تزریق کرده و خانواده‌اش را هم با خیال راحت وارد فاز مطالعاتی این واکسن کرده است.
  5. تحقیقات این پرستار36 ساله که عضویت در هئیت علمی دانشگاه را هم در کارنامه ی خود دارد نشان میدهد میزان ترشح آنتی‌بادی این واکسن قابل رقابت با فایزر بوده و این موضوع هم در مقالات علمی به اثبات رسیده است.
  6. خانم چاکری می گوید: وقتی نتیجه آزمایش خودم را برای یکی از دوستانم که در خارج از کشور زندگی می‌کند فرستادم، گفت: «توی ایران از کجا فایزر پیدا کردی؟!» گفتم: من برکت تزریق کردم. گفت: «قشنگ معلومه واکسن دیگه‌ای زدی و وانمود می‌کنی برکت تزریق کردی»...
  7. چون تیتر من، خیلی بالا بود. تیتر، میزان ترشح آنتی‌بادی بعد از تزریق واکسن است که نشان می‌دهد چقدر بدن در مقابل ویروس کووید، ایمن شده است. دوست من در کشور محل زندگی‌اش واکسن فایزر تزریق کرده بود و جالب اینکه تیتر من با تیتر ایشان، یک اختلاف خیلی جزیی داشت.
  8. در این روزهای نزدیک به یکسال از عکس تست انسانی واکسن برکت می گذرد، بیش از 80 درصد واکسینه شده اند و می توان به راحتی گفت : اطمینان به متخصصان داخلی در این سال ها نشان داده است کارهای ناشدنی به دست دانشمندان توانمند ایرانی شدنی است.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند