خانه داری با سه زبان

پیشنهاد وسوسه انگیز ما برای زنان خانه دار ایرانی را در این پست ببینید و در مورد آن، حتما نظرتان را بگویید. آیا زن خانه دار ایرانی می تواند به این کارها فکر کند؟

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه پیشنهاد وسوسه انگیز ما برای زنان خانه دار ایرانی را در این پست ببینید و در مورد آن، حتما نظرتان را بگویید. آیا زن خانه دار ایرانی می تواند به این کارها فکر کند؟

"از خانه دار بودن راضی نیستم!!" این حرف دل بسیاری از خانم های خانه دار است. آیا به این عدم رضایت، برچسب هایی مثل سرکشی، بی وفایی، فمینیسم و ... بزنیم؟ در اسلایدهای بعدی، اثبات می کنیم، که قسمت عمده این نارضایتی، منطقی است ...

با ظهور لوازم خانگی هوشمند امروزی، خانه داری از یک فرایند کاری و پرزحمت، در حال تبدیل شدن به یک فرایند نظارتی است. البته نه این که این فرایند، بی زحمت طی می شود. ولی نسبت به دهه های گذشته، کارهای منزل در زمان کمتر و بسیار آسان تر، به انجام می رسد. البته به جز 3-4 سال اولیه تولد فرزندان!

این باعث می شود که خانم خانه، دائما با خود بگوید من چه فایده ای دارم؟ زن خانه دار قدیمی هیچ وقت به این سوال نمی رسید. چرا که در عین خانه داری، نانوا و کشاورز و دامدار و ... بود. این ذهنیت، منجر به اشتغالات کاذب مانند تمیزکاری وسواس گونه یا اعتیاد به شبکه های اجتماعی در حین خانه داری، شده است.

با توجه به این شرائط، بهتر نیست خانه داری حذف شود؟ اگر شما با حذف خلبان هواپیما به علت خودکار شدن بیشتر فرایند پرواز امروزه موافق باشید پس زن خانه دار که سکان دار، روح و روح بخش زندگی است را نیز می توانید حذف کنید!! چرا به جای حذف خانه داری به تحول و به روز رسانی آن فکر نکنیم؟

بیایید زن خانه داری را تصور کنیم که علاوه بر مدیریت منزل، به تجربه های کاری جدیدی، مثل آموختن آنلاین دو سه زبان زنده دنیا یا تجارت بین الملل آنلاین، یا تحصیل در رشته مورد علاقه اش و هزاران هدف متنوع دیگر در بستر اینترنت فکر نکند؟

در این زندگی پر از تلاش و هیجان، وقتی فرزندان، مادری را می بینند که در عین انجام وظایف خانه، کارهای مهم و بزرگ انجام می دهد، خانه را به عنوان خوابگاه و یک محیط کسل کننده نمی بینند و بلکه احساس زندگی در یک کارگاه هیجانی را دارند و فعال و تلاشگر پرورش پیدا می کنند.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند