توهین های بدون پاسخ

توهین های بدون پاسخ

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه توهین های بدون پاسخ

1-روسیه روز جمعه ۲۴ دسامبر، شرکت گوگل را به‌دلیل حذف نکردن محتوای «ممنوع» به جریمه بی‌سابقه ۷/۲ میلیارد روبل (معادل ۸۷ میلیون یورو) محکوم کرد که نشانه‌ای از افزایش فشار این کشور علیه غول‌های دیجیتال است.

2-اگرچه شرکت گوگل در سال‌های اخیر بارها در کشورهای اروپایی و همچنین نهادهای اتحادیه‌اروپا به‌ویژه به دلیل نقض مقررات مربوط به رقابت محکوم شده، اما مبلغ جریمه دادگستری روسیه علیه همین شرکت بی‌سابقه است.

3-مسدودسازی ۱۳ میلیون محتوا با هشتگ مشخص را پنهان کردند که این کلیدواژه در مدت زمان کمی با ۱۳ میلیون بار تکرار در تحسین و تمجید س ر د ا ر ش ه ی د به یکی از پراستفاده‌ترین اصطلاحات فضای مجازی تبدیل شده بود.

4-در پلتفرم ای ن س ت ا گ ر ا م می‌توان درباره قمار، شراب، مواد مخدر، کشف حجاب، فحشا و انواع فساد صحبت کنید و صفحه ایجاد و فعالیت کنید، اما اگر درباره یک سرباز وطن و یا مطالب بیدارکننده ذهن‌ها یا ضداستکبار مطلب یا صفحه ایجاد کنید، حتماً محدود و حذف می‌شوید.

5-گاهی اوقات یک کاربر معمولی و گمنام در بستر مجازی به یک شخصیت توهین می‌کند، امّا در این‌جا یک پلتفرم مجازی صاحب نام، تمام قد می‌ایستد و به‌طور مستمر به یک قهرمان ملی و محبوب توهین می‌کند. چنین موضوعی یک اتفاق عادی نیست که بتوان به همین راحتی از کنار آن گذشت.

6-توهین گسترده این پلتفرم کذایی به سرباز وطن در حقیقت توهین به مردم ایران است. این اتفاق به نوعی شبیه این است که یک رسانه‌ی بین‌المللی، در کشوری دیگر شعبه‌ای بزند و هر روز خون مردم آن کشور را به جوش آورد و به‌طور مکرر به قهرمان ملی و محبوب آن‌ها توهین کند.

7-جای تعجب است که چرا توهین‌های پیاپی ای ن س ت ا گ ر ا م به ایرانی‌ها و به کسی که نه‌تنها متعلق به ایران و جهان اسلام است، بلکه همه دنیا به نوعی مدیون او هستند، همچنان بدون جواب باقی می ماند؟؟؟

8-دلیل عادی شدن این اتفاق واقعاً چیست؟ اساساَ اگر یک پلتفرم ایرانی در دل آمریکا و اروپا این‌گونه به مردم آن‌ها توهین کند، با چه واکنشی روبرو می‌شود؟؟

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند