القای روانی!

چندماهی هست که هرازگاهی خبری از مسمومیت دانش‌آموزان دختر در شهرهای مختلف در اخبار و رسانه‌ها مخابره می شود و باعث تشویش اذهان بسیاری از خانواده های دانش آموزان ایرانی شده است.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه چندماهی هست که هرازگاهی خبری از مسمومیت دانش‌آموزان دختر در شهرهای مختلف در اخبار و رسانه‌ها مخابره می شود و باعث تشویش اذهان بسیاری از خانواده های دانش آموزان ایرانی شده است.

چندماهی هست که هرازگاهی خبری از مسمومیت دانش‌آموزان دختر در شهرهای مختلف در اخبار و رسانه‌ها مخابره می شود و باعث تشویش اذهان بسیاری از خانواده های دانش آموزان ایرانی شده است

روایت رسمی کارشناسان از علائم بروز کرده در بین دانش اموزان تحت تاثیر فضای عوامل عصبی بوده و تنش های روانی عامل اصلی این علایم در بین دانش آموزان می باشد

این نظریه درحالی قوت گرفته که پروفسور سم‌شناسی محیطی دانشگاه «لیدز» عنوان کرده بررسی نتایج آزمایش خون‌های گرفته‌شده از دانش‌آموزان دختر ردپایی از سم را نشان نداده است.

موضوعی که در برخی از این حوادث به چشم می‌خورد، جنبه روانی بودن بعضی از علائم در دانش‌آموزان است که نشان می‌دهد شماری از دانش‌آموزان به‌رغم بروز علائم مشابه با مسمومیت، هرگز دچار مسمومیت نشده‌اند و کارشناسان، بخشی از این مسمومیت‌ها را روانی اعلام کرده‌اند.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند