افتخارآفرینی با دستانی خالی

افتخارآفرینی با دستانی خالی

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست

پاسخ شبهه افتخارآفرینی با دستانی خالی

۱. بدون حمایت و پشتوانه و تنها با بودجه‌ای اندک کارشان را شروع کرده‌اند و حالا دو سال از آن روزی که تصمیم گرفتند با دستان خالی کاری کنند گذشته است.

۲. خودشان میگویند برای نجات جان هم‌وطنان هر گام مؤثری که باشد برمی‌دارند و مشقت‌های آن هم برایشان فرقی نمی‌کند آن‌ها از دو سال پیش آستین‌ها را بالا زده و در محیط دانشگاهی کوچک کارشان را شروع کرده‌اند.

۳. سخن از محققان باانگیزه و خلاقی است که در مسیر ساخت و بومی‌سازی واکسن حرکت کرده‌اند، آن‌هم با خلاقیت و ایده‌ای جدید.

۴. آن زمان که کمتر کسی به فکر ساخت واکسن پروتئینی بود تصمیم گرفتند روی این نوع واکسن کار کنند، از همه ترس و تردیدها عبور کردند و شجاعانه پای تصمیمشان ماندند تا امروز که خود را در جمع واکسن سازان برتر دنیا ببینند.

۵. کلید ساخت واکسن «نورا» از اسفند سال ۹۸ توسط محققین دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) زده شد، تعدادی از محققان دانشگاه امام حسین (ع) هم به کمک آن‌ها آمدند تا به سفارش یکی از مراکز تحقیقاتی سپاه پاسداران کار خود را آغاز کنند.

۶. حالا اما کارها به پایان رسیده و قدمی دیگر تا رسیدن فرزندان این مرزبوم به موفقیتی دیگر نمانده است دکتر ابوالقاسمی مدیر این تیم تحقیقاتی نوید داده است که به‌محض اینکه فاز سوم مورد تأیید وزارت بهداشت قرار گیرد ۵ میلیون دُز واکسن را به وزارت بهداشت تحویل می‌دهد

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند